Kommer inte åt parametrar i ABB Solo Comfort tryckknappar

Hanterar frågor kring ETS programering
Millox
Besökare
Besökare
Kontakt:

Kommer inte åt parametrar i ABB Solo Comfort tryckknappar

Oläst inlägg av Millox » 27 okt 2019, 10:06

Har lite problem med min installation. Vi har fått den installerad för väldigt länge sen, men det är först nu som jag fått tummen ur att skaffa ETS och själv börja ändra på saker.

Jag har projektfilen, gjord i ETS5, och importen funkar nästan. Dock får jag ett felmeddelande om att plugin-programmen inte kan installeras. Därmed går det inte heller att ändra parametrarna för tryckknapparna.

Känns som jag har ett problem näraliggande dessa:
viewtopic.php?f=21&t=12908&p=14251
viewtopic.php?f=12&t=13339&p=16393
viewtopic.php?f=9&t=13330&p=16357

Jag har försökt installera PowerTools, enligt länk i ett av inläggen ovan men det ligger inte kvar på samma länk. Eftersom jag inte har någon windowsdator har jag fått det installerat på jobbdatorn, men det verkar som att PowerTools endast installeras för aktuell användare, vilket då alltså inte är jag. Jag har försökt starta programmet med .exe-filen direkt, men det händer inget då.

Knapparna är:
Solo comfort switch sensor 4fold, 612x/02 SoloTaster
Applikationsprogrammet är detta:
Tastsensor solo Comfort 1f./2f./3f + IR/4f. TP /1

Elfirman som gjorde programmeringen är nerlagd sen ett år och telefon/mailadressen funkar inte längre, så det är tyvärr ingen framkomlig väg.

Är det någon som har pluginfilen till dessa ovan, eller vet hur tusan jag löser detta?
Senast redigerad av Millox 01 jan 1970, 01:00, redigerad totalt 0 gånger.
Anledning: ""
Sa souvraya niende misain ye

Cobra
Medlem
Medlem
Kontakt:

Re: Kommer inte åt parametrar i ABB Solo Comfort tryckknappar

Oläst inlägg av Cobra » 28 okt 2019, 17:39

Avinstallera och
börja om med att installera ETS5 och eventuella plugin med administrations behörighet därefter kan du importera ditt projekt.
Senast redigerad av Cobra 01 jan 1970, 01:00, redigerad totalt 0 gånger.
Anledning: ""

Skriv svar